Call us today: (+357) 22889800

MANAGING DIGITAL LOYALTY PROGRAMMES

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ (100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Διαχείριση Ψηφιακών Προγραμμάτων Αφοσίωσης» (Managing Digital Loyalty Programmes) θα προσφέρει δυνατότητα κατάρτισης στις κυπριακές επιχειρήσεις/οργανισμούς σε σχέση με την αποτελεσματική δόμηση και διαχείριση προγραμμάτων αφοσίωσης πελατών (Customer Loyalty Programmes), τα οποία οδηγούν σε βελτιωμένα αποτελέσματα πωλήσεων. Το εν λόγω σεμινάριο θα επικεντρωθεί τόσο στην στρατηγική όσο και στην τεχνολογία της διαχείρισης ενός προγράμματος αφοσίωσης. Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να αναπτύξουν ένα δυναμικό μοντέλο Διαχείρισης Ψηφιακών Προγραμμάτων Αφοσίωσης που θα τους επιτρέψει αφού εκτιμήσουν την παρούσα κατάσταση της επιχείρησής τους, να προχωρήσουν στην επιλογή των κατάλληλων εφαρμογών που θα οδηγήσουν την επιχείρηση σε βελτιωμένα αποτελέσματα πωλήσεων. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της μετατροπής των πελατών τους σε επαναλαμβανόμενους αγοραστές.

ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ο βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις/οργανισμούς να εφαρμόσουν ένα στρατηγικό και δομημένο πλαίσιο «Διαχείρισης Ψηφιακών Προγραμμάτων Αφοσίωσης». Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν και θα επεξηγηθούν με πρακτικό τρόπο οι πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις και εφαρμογές που αλλάζουν το τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλοεπιδρούν με τις επιχειρήσεις. Η μετατροπή πελατών σε πιστούς αγοραστές είναι μία πρόκληση για τις επιχειρήσεις που μπορεί να επιτευχθεί με τις κατάλληλες πρωτοβουλίες και ενέργειες. Δεν απαιτείται τεχνικό υπόβαθρο για τους συμμετέχοντες για αυτό το σεμινάριο.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση, μεταξύ άλλων, να:

  • περιγράφουν και απαριθμούν τα 7 στάδια διαχείρισης προγραμμάτων Ψηφιακής Αφοσίωσης: Strategic Analysis, Customer Experience, Loyalty Incentive Design, Technology Selection, Loyalty Programme Structuring, Loyalty Campaigns, Evaluation & Monitoring.
  • επιμετρούν την απόδοση της επιχείρησης λαμβάνοντας υπόψη: τα αποτελέσματα πωλήσεων, των καναλιών πωλήσεων, διατήρηση πελατών, την απόδοση της επένδυσης μάρκετινγκ.
  • περιγράφουν, αναλύουν και παρακολουθούν την δραστηριότητα πωλήσεων πελατών λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά μεταβλητών και μετρήσεων όπως την ανταπόκριση σε καμπάνιες προώθησης, αλλαγών στις τιμές, κίνητρων, εποχιακή μεταβλητότητα και άλλα.
  • επιμετρούν, παρακολουθούν και προβαίνουν σε συνεχής βελτιώσεις των κινήτρων και καναλιών επικοινωνίας που έχουν σχεδιαστεί για την προώθηση της αφοσίωσης των πελατών με την χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας.
  • αναπτύσσουν επιχειρηματική στρατηγική με έμφαση στη στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων, διαχείριση σχέσεων με πελάτες, ανάλυση πωλήσεων πελατών, αφοσίωση πελατών (customer loyalty) καθώς και διάφορες άλλες τεχνικές που σχετίζονται με αυτό.
  • αναπτύσσουν προγράμματα αφοσίωσης πελατών και μεταφορά αυτών στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας ψηφιακές πλατφόρμες.
  • σχεδιάζουν κίνητρα με βάση πολλαπλές προτεραιότητες, πχ ανάκτηση χαμένων λογαριασμών, επιβράβευσης πιστών πελατών κ.ά.
  • οργανώνουν και βελτιώνουν τις ικανότητες εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνίας, μάρκετινγκ και πωλήσεων.

 

Πληροφορίες και κόστος

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: Τρίτη 13/06/2023 και Τετάρτη 14/06/2023                                                

Χώρος Διεξαγωγής: Κτήριο «ΚΕΒΕ», Λευκωσία

Διάρκεια Ιδρυματικού Μέρους: 14 ώρες και θα διεξαχθεί σε 2 ημέρες

Διάρκεια Ενδοεπιχειρησιακού Μέρους: Επίσκεψη του εκπαιδευτή διάρκειας επτά (7) ωρών σε κάθε συμμετέχουσα εταιρεία, για εξειδικευμένη επί τόπου μελέτη και συζήτηση των εφαρμογών που θα πρέπει να λάβουν χώρα στη συγκεκριμένη επιχείρηση σε σχέση με το αντικείμενο του προγράμματος.

Γλώσσα Διδασκαλίας: Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στην Αγγλική γλώσσα, όμως συζητήσεις και παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν και στην Ελληνική γλώσσα.

Κόστος Συμμετοχής μετά την επιχορήγηση: €339.15 (μόνο το Φ.Π.Α ανά συμμετέχοντα)
Κόστος προγράμματος: €1785  +  €339.15 Φ.Π.Α.      100% Επιχορήγηση από ΑνΑΔ à  €1785

Το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού ως πρόγραμμα ζωτικής σημασίας.

Το πρόγραμμα επιχορηγείται εξ’ ολοκλήρου από την ΑνΑΔ και ως εκ τούτου δεν υπάρχει οποιαδήποτε

οικονομική επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις / οργανισμούς, εξαιρουμένου του Φ.Π.Α. (€339.15).

Να σημειωθεί ότι και το Φ.Π.Α. επιστρέφεται στις εταιρείες και δεν αποτελεί κόστος για τις επιχειρήσεις.

To Επιμορφωτικό πρόγραμμα θα διδάξει ο ξένος εμπειρογνώμονας κ. Philip Ammerman.

Εγγραφή στο πρόγραμμα