Vital Importance Seminar on Employee Experience Management
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ
(100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑΝΑΔ) «EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT “Building an EX centric Organisation”»
03 & 04 / 06 / 2025 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CLEOPATRA, ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε: Διευθυντικά και Ανώτερα Στελέχη καθώς και σε επιστημονικό προσωπικό επιχειρήσεων και οργανισμών που έχουν την ευθύνη σε θέματα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, διαχείρισης ανθρώπινων πόρων των επιχειρήσεων ή/ και Στρατηγικού Σχεδιασμού.
Εκπαιδευτές: Δρ. Elie Wakil και κ. Ανδρέας Χριστόπουλος
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
Γλώσσα Σημειώσεων: Αγγλικά
Κύρια Σημεία που θα καλυφθούν:
-The case for designing Employee Experience: Importance and Rational
-Basic Elements and Principles of Employee Experience Management
-“Design thinking” methodology applied in Employee Experience Design
-Empathising with your Employees
-Defining Employee Personas
-Re-think Employee Experience I: Preparing journey & experience maps
-Re-think Employee Experience II: from Experience Map to Ideation
-Creating and testing experience prototypes
-Employee Experience Management: Challenges & Company readiness What next?
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές εδώ PDF – EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT 3&4 JUNE 2025